Wednesday, May 05, 2010

HUJAN HUJAN RINDU

Aku ada sesuatu
tersembunyi
hingga tidak tidur malam
tidak senang diam
tidak mahu makan
kelaparan
terbayang bayang
terlepas kata
terbang
tersisa terbuang
tenggelam

terbang rinduku
bukan aku
hanya rinduku itu
terus terbang tercari cari
kemana mana kekasihku
menghilang pergi

rinduku mendung
rinduku gelap penuh
terkumpul di langit
sarat bergulung
hingga bait bait puisi
tertangguh sunyi

hujan hujan rindu
meronta dihatiku
mendesak mahu turun semuanya
melimpah kasih
melebat padamu.

5 comments:

zaidharis said...

Indah coretanmu :)

Jemput datang blog saya,
http://zaidharis-leechmiracle.blogspot.com/



saya juga berpuisi

GHAFAR BAHARI said...

Salam dan selamat datang dari saya.

GHAFAR BAHARI said...
This comment has been removed by the author.
abuyon said...

salam pak,

apakata, just lets the ball
rolling

GHAFAR BAHARI said...

Salam Abuyon
Saya hanya berusaha sekadar yang mampu.