Wednesday, October 07, 2009

6 comments:

abuyon said...

salam abang gopa,

Kartun abang telah saya tatap
sejak kecil lagi

Apakata buat projek
animasi

ABD. GHAFAR BAHARI (GOPA) said...

Dulu pernah buat projek animasi dengan perustakaan negara. Lagu Puisi tradtional kanak kanak malaysia. Dia pun tak tau nak bayar macam mana itu pun kira animasi pertama di Malaysia dah lama dah.Syarikat Meektoon tapi dah tutup kot.

Anuar Manshor said...

Saya sendiri tak terperasan telah berkenalan dengan pelukis yang telah saya tatap lukisannya sejak dahulu.

ABD. GHAFAR BAHARI (GOPA) said...

perkara begini tetap akan dilalui oleh semua orang. Kalau kita menganggap ia sebagai satu tugas, ia tetap berjalan seperti biasa.Itu pun sebenar yang kita suka dan membuat kita gembira.

Cahaya Kekasih said...

q je tak pernah tgk kartun2 abah masa kecik2 dulu.....mungkin pernah..tapi tak ingat...q mana la rajin baca komik n kartun ni..huhu

ABD. GHAFAR BAHARI (GOPA) said...

adala sikit sikit lagi kerana banyak yang hilang.Sajak yang abah buat semalam tu tiba tiba hilang. agaknya tak boleh disiarkan kot ada massage beritau kata perkataan dari sajak tu boleh menimbulkan kontrovesi ( Ediot). Sajak ketuhanan pun tak boleh. cerita pasal lawan jin bukan lawan orang. Abah pun delite saje la tapi abah ada salinannya.